BrystkræftforeningenBrystkræftforeningen
StøtBliv medlem
Mere end 100 deltagere til Årsmøde og Generalforsamling 2022

23. mar 2022

Anja Skjoldborg Hansen er fortsat formand og bestyrelsen fik 2 nye medlemmer og en suppleant

Dansk Brystkræft Organisation holdt årsmøde og generalforsamling d. 12-13 marts 2022 i Fredericia.

På programmet var foredrag om Fælles Beslutningstagen (Birgitte Offersen, Danish Breast Cancer Group), Senfølger (Vibse Bjerrum, kræftrehabiliterings- sygeplejerske) og en monolog 'Hvorfor mig' med skuespiller Christina Seldén.

Derudover blev årets ærespris uddelt, og Dansk Brystkræft Organisations generalforsamling blev afviklet.

To medlemmer af bestyrelsen deltog ikke pga. corona, og en enkelt deltog først i årsmødet om søndagen - på billedes ses de derfor bestyrelsesmedlemmer, der var til stede, fra venstre Formand Anja Skjoldborg Hansen, Lis Kuntz, Camilla Sander, næstformand, Grethe Dahlquist og Ulla Jønson.

Anja Skjoldborg Hansen fremlagde formandens beretning, baseret på årsberetningen for 2021.

2 af de tidligere bestyrelsesmedlemmer var på valg i år - det var Ulla Jønson, Lis Kuntz og Grethe Dahlquist, hvoraf de to sidste genopstillede. Derudover blev der valgt to nye medlemmer - det var Hanne Heiberg og Jeanette Bang Nedergaard, begge blev valgt for 2 år. Derudover blev Antoinette B. Bramsen valgt som suppleant for 2 år.

Bestyrelsen konstituerede sig fortsat med Anja Skjoldborg Hansen som formand, Camilla Sander som næstformand og Tina Clausen som kasserer.

Foreningens regnskab blev godkendt og vedtægterne blev opdateret.

Se Generalforsamlingsreferat her.

Søg på dette site